Домашнє завдання для учнів 10-х класів (профіль)

Домашнє завдання 2020-2021 навчальний рік
І семестр
 Урок №1 ( 01.09.2020)
1.Опрацюйте презентацію уроку.







2.Повторити визначення термінів переклад, переспів, підрядний переклад.
3.Принести на урок  маркери будь-якого кольору, папір ф А4 ( 1 аркуш).


                        Урок № 2 (02.09.2020)   
1. Опрацювати презентацію






2. Пит 7, с. 10  (усно)- підручник

3. Пригадати  біографію Гомера
Середній рівень (1-6 б.): 3  цікавих факти про Гомера (записати в зошит)- 1-6 балів
Достатній і високий рівень(7-12 б): одне завдання на вибір!!!
Скласти візитівку митця ( оформити у зошиті)
або!
Реклама творчості Гомера (2-3 слайди)
                      
  Урок № 3 (03.09.2020) 
1. Ознайомитися з коротким змістом поеми Гомера "Одіссея" (Короткий переказ змісту  ТУТ)
2. Прочитати пісню "Аед Демодок". (пісня 8),  "Одіссей і кіклоп Поліфем" (пісня 9) , с 5-13(хрестоматія)              
                      Хрестоматія ТУТ
3. Скласти карту пригод, випробувань під час подорожі Одіссея (письмово в зошиті, або надати доступ для перевірки ел. варіанту на скриньку 
                    lesyalitov@gmail.com 
форма виконання:  інфографіка, схема (на вибір учнів); спосіб виконання: ресурс Google- малюнки,   сайт https://www.canva.com/uk_ua/.  або інші  а вибір учнів)

4. За бажанням!!! Перегляньте фильм "Одіссея" (1997), реж А. Кончаловський, посилання на фільм.

                     УВАГА!!! ПРЕЗЕНТАЦІЯ УРОКУ                         







                     Урок № 4 (08.09.2020)

1. Прочитати матеріал підручника про Гомера та його поему «Одіссея», відповісти на запитання підручника до твору.
2.       Підготуйте порівняльну характеристику Одіссея й Поліфема. Заповніть  таблицю, використовуючи цитати з твору (пісня 9 «Одіссей і кіклоп Поліфем»)  с. 25, завдання 10. (письмово, в зошиті)

ОДІССЕЙ
ПОЛІФЕМ
становище в суспільстві (хто є хто?)


риси характеру



              Урок № 5 (09.09.2020)
1. Письмово  поділітися  своїми  враженнями  про  «Одіссею» Гомера  (8-10 речень, в зошиті)
2. Пригадати  вивчене  про  Данте  та його  творчість ( Форма виконання на вибір учні:
презентація 2-3 слайди
АБО
тези ( 3-5) розповіді  в зошиті.
І варіант:  стисла розповідь про історію вигнання  Данте.
ІІ варіант:  стисла  характеристика  творчого  здобутку  
Данте.
                       Урок № 6 (10.09.2020)
1. Опрацювати презентацію уроку














Для всіх:
Прочитати пісню V з  частини "Пекло", створивши ланцюжок подій (письмово).  Особливу увагу звернути на опис ІІ кола пекла. (с. 14-23, хрестоматія)
Яке ставлення поета до історії Франческо і Паоло? Довести свою думку  цитатами з тексту пісні V (усно)

Високий рівень: творче завдання (за вибором):
Створити буктрейлер до поеми «Божественна комедія».

                      Урок № 7 (16.09)


1. Використовуючи матеріали зі сторінки «Корисні посилання» (блог) та підручник с. 41-43, підготувати виступ про особливості сюжету, композиції поеми Данте «Божественна комедія». У чому магічний сенс чисел?
2. Прочитати XXXIII пісню з частини «Рай», хрестоматія .
Опрацюйте презентацію уроку 























                   Урок № 8 (17.09)

1. Підготуватися до роботи в групах. Питання 6, с. 58 (підручник)
Знайдіть в Інтернеті карти (схеми) Дантового потойбічного світу, прокоментуйте їх. Об’єднайтеся у групи та намалюйте свій варіант карти чи схеми до "Божественної комедії".
І група (1 ряд): схема "Пекло"
ІІ група( 2 ряд):  схема "Чистилище"
ІІІ група ( 3 ряд):  схема "Рай"

Форма виконання: схема, малюнок у форматі А4.

2. Опрацювати статтю підручника С.49-51, питання 2, с.51 (усно)






                  Урок № 9 (22.09)
1. Опрацюйте  презентацію уроку








2. Виконайте завдання.
Для всіх :
- одне завдання на вибір, письмово (будьте уважні!)
1. Питання 5, с. 58 (середній рівень)
2. Зробіть висновок, якого досвіду набуває герой "Божественної комедії", осягнувши велич Небесного Раю. Запишіть свої висновки у зошити. (Достатній рівень)
3. Питання 8 або 9, с. 58 (високий рівень)

- Повторити  життєві віхи Вільяма Шекспіра. Особливу увагу звернути на «шекспірівське питання» (с 63-67, підручник)
-      Читати трагедію «Гамлет» (Хрестоматія)

Індивідуальне завдання (за бажанням!!!!): 
1. Підготувати відеоекскурс (відеоролік) «Англія часів Шекспіра» (підказка- с. 60-62, підручник)

Урок № 10 (23.09)
1. Прочитати трагедію «Гамлет» Дія ІІ, ІІІ. Звернути увагу на такі епізоди: дія ІІІ, сцена 1,2,3,4;  
2. С. 67-72, підручник, ознайомитися зі статтею.
3. Випереджальне завдання: вивчити монолог Гамлети «Бути чи не бути» (дія ІІІ, сцена 1), можна мовою оригіналу  на 29.09.2020!

      Урок № 11 (24.09)
1. Прочитати IV, V дії трагедії «Гамлет», (хрестоматія)
2. Увага! Напам’ять монолог Гамлета «Бути чи не бути» на 29.09!
3.  Випереджальне завдання. Скласти  схему «Ланцюжок загибелі героїв трагедії «Гамлет» (письмово, в зошиті) на 30.09.2020

                               Урок № 12 (29.09)
1. Знати зміст трагедії «Гамлет», звернути увагу на дію І, сцена 3; дію ІІ, сцена 2
2. Інсценізація «Друзі Гамлета» (дія ІІ, сцена2) (за бажанням)
3. Скласти  схему «Ланцюжок загибелі героїв трагедії «Гамлет» (письмово, в зошиті)
4. Характеристика образу Полонія (усний виступ, 1-2 хвилини, цитати з тексту трагедії обов'язкові)

                              Урок № 13 (30.09)
1. Скласти  цитатну характеристику образу Гамлета (в зошиті):
І варіант- використати ключові цитати-фрази героя  
ІІ варіант-  Гамлет очима інших героїв 
2. С. 72-74, 79-80 підручник, ознайомитися зі статтею.

                            Урок № 14 (01.10)

1. Підготуватися до роботи в групах (створення інфографіки, формат- 1\2 ватмана, маркери): характеристика образів героїв трагедії "Гамлет" В Шекспіра ( дібрати цитати, ілюстрації, малюнки, продумати ідею інфографіки)
І група: образ  Клавдія, 
ІІ група: образ Гертруди, 
ІІІ група: образ Офелії, 
ІV група: образ Лаерта, 
V група: образи Розенкранца і Гільденстерна, 
VІ група: образ Горацио

  Урок № 15 (06.10)
1. Підготуватися до КР № 1. 
2. Повторити уроки № 1-14 (блог), с.7-84 (підручник)
3. Повторити зміст вивчених творів.

Презентація до уроків  за трагедією "Гамлет " В. Шекспіра









                      Урок № 16 (07.10)
1. Опрацювати матеріал підручника:
- с. 89-91 , питання 2,3, с. 91 (усно)
- с.92-95, питання 3, с.95 ( усно)
                                                                                                          Урок № 17 (08.10)
- Опрацюйте презентацію уроку















- Подивіться експрес-урок "Гофман і Крихітка Цахес"

     

- Прочитати повість-казку Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер» (хрестоматія с. 45-59), застосовуючи «Щоденник подвійних нотаток».

Примітка. Методика «Щоденник подвійних нотаток» допомагає читачеві тісніше пов’язати текст із власним досвідом та допитливістю. Зошит поділяють на два стовпці. У перший записують фрази, що найбільше вразили у тексті, у другий — міркування щодо цього фрагмента.

Фраза з тексту

(3-5 цитат)

Мої міркування

...

...


             Урок № 18-19 (13.10)
1.Дочитати твір Е. Гофмана «Крихітка Цахес»(хрестоматія)
2.Дослідити образ Цахеса, визначити  моральний, соціальний, філософський  плани злету та падіння Цахеса (цитати, схема- формат вільний: в зошиті або Google-малюнки- надати доступ для перевірки ел.варіанту на скриньку   
                                lesyalitov@gmail.com ). 
3. Повторити значення термінів алегорія, сатира, гротеск, іронія, гумор (с. 99, підручник)
перечитати опис запровадження освіти у князівстві Керепес, пит. 3,4, с. 97 (усно)


             Урок № 20 (15.10)
Презентація уроку


















1. Для всіх: 
А) повторити вивчене про романтизм. Читати М. Гоголь «Мертві душі» (хр.) 
Б) опрацювати статтю, створити опорно-смислову схему 
с. 107-111 (підручник)
2. Індивідуальне (2-3 учні, бажаючи звільняються від завдання Б): дібрати цікаві відомості про життя М. В. Гоголя, вислови відомих людей про нього та його творчість.
Урок № 21 (03.11)
1. Підручник с. 107-111 ( повторити),  запит. 5,с.111 – письмово!- створити хмару слів (в зошиті) 
АБО!! 
використати  сервіси ( на вибір учнів)

надіслати для перевірки на поштову скриньку
lesyalitov@gmail.com

2.Прочитати «Мертві душі» М. В. Гоголя. Звернути увагу на розділ І, пит. 1-5,с.113- підручник (усно)
                 
                  Урок № 22 (04.11)
1. Скласти схему або таблицю "Композиція поеми М. В. Гоголя "Мертві душі" 
Спосіб виконання ( на вибір учня): 
-в зошиті
-сервiс Google-малюнки: надіслати на поштову скриньку  
                         lesyalitov@gmail.com
2. Схарактеризувати образ Чичикова (усно):
Підказка:
Схарактеризуйте Чичикова на початку твору
-Як дитинство Чичикова вплинуло на формування характеру героя? 
-Освіта Чичикова
Особливість спілкування Чичикова з поміщиками
-Яким бачили Чичикова оточуючі? 
-Розкрийте справжнє «я» Чичикова.
-Якою була основна мета героя?
-Як автор ставиться до Чичикова? 
(р. ІІ-ХІ, звернути увагу на ХІ розділ)
3. Завдання за бажанням: питання 12, с. 115 (письмово, схема, графік, хмара ключових слів, цитатник). Спосіб виконання - вільний.
                                       
              Урок № 23 (05.11)

Для всіх: дочитати «Мертві душі» М. В. Гоголя.

Індивідуальне (парне або групове): схарактеризувати образи поміщиків та чиновників поеми Гоголя  за правилами рольової гри «Перевтілення».

Манілов

Ноздрьов

Собакевич

Плюшкін

Коробочка

Пояснення

«Перевтілення»— один із різновидів рольової гри. Учням, які отримали випереджальне завдання, пропонують уявити себе в ролі певного літературного героя. Вони по черзі займають місце перед класом і говорять від імені героїв (від першої особи), яких представляють, обстоюючи «свою» точку зору й пояснюючи її. Однокласники й учитель можуть ставити їм запитання, на які речники мають відповідати з позицій своїх героїв.

Інструкція для учнів-акторів. 

Представляючи літературний об­раз, слід:

а) назвати ім’я, особливості зовнішності, соціальне ста­новище, риси характеру, емоційний стан; зазначити ставлення автора до персонажа;

 б) відзначити авторські засоби відтворення художнього образу, істотне в характері героя;

в) визначити міс­це героя в літературному творі; виявити типові риси в більшому або меншому колі людей (реальних осіб);

г) передати в образі- персонажі людину певного часу й соціального стану; оцінити ха­рактер героя з урахуванням авторського ставлення до нього, з точ­ки зору сучасності; намагатися пояснити мотиви його поведінки та вчинків.

Для охочих: переглянути екранізацію твору 

1984, реж. М. А. Швейцер


Урок № 24 (10.11)
- Написати есе (8-10 речень, цитати обов’язкові) на тему «Чичиков — герой нашого часу?»; 
-Перечитати(пригадати) розділи поеми М. В. Гоголя «Мертві душі», присвячені чиновникам міста N, підготуватися до літературного диктанту
-Знайти у творі ліричні відступи, визначити тему кожного.
                        Урок № 25 (11.11)
- С. 121-122, опрацювати, відповісти на питання 1-4, с. 122 (підручник, усно).
-Індивідуальне завдання: Підготувати повідомлення про життя та творчість Ф. І. Тютчева (за матеріалами підручника с.123-126). Форма виконання- усна відповідь.
-Вивчити напам’ять вірш  Тютчева «Silentium» (за бажанням мовою оригіналу)
Урок № 26 (12.11)
1. Знати біографію Ф. Тютчева- с. 123-126
2. Підготувати розповідь про життєвий шлях А. А. Фета (с.130-133, підручник)  
-  за складеним планом (в зошиті- середній рівень)
- за схемою, інфографікою (на вибір учня) - достатній, високий рівень.
Форма виконання: сервiс Google-малюнки або Canva: надіслати на поштову скриньку  
                         lesyalitov@gmail.com
3. Вивчити напам’ять вірш А. Фета «Я прийшов до тебе, мила...»
Урок № 27 (17.11)
1. Уважно прочитати статтю підручника с. 138-141 питання 4, с.140 (усно)
2. Ознайомтесь з біографією В. Вітмена, будьте готові розповідати про поета: с. 142-144 ( питання 3,4,5 с. 144(усно)
Випереджальне завдання (на 24.11): вивчити напам’ять  «О, Капітане!» с.151-152 (підручник) 
або 
з поеми «Пісня про себе» с. 147-148 (підручник)
                          Урок № 28 (18.11)
1.Виразно читати "Пісня про себе" В. Вітмена (хрестоматія с. 81-83)
2. Створити малюнки-асоціації, колаж (формат А4) до поезії "Пісня про себе" Вітмена, пояснити їх.
                      
Урок № 29 (19.11)
1. Повторіть навчальний матеріал с. 86-160 (підручник). Підготуйтесь до контрольної роботи (25.11.2020)

2.Вивчити напам’ять поезію В. Вітмена на вибір. 
-  «О, Капітане!» с.151-152 (підручник) 
або 
- з поеми «Пісня про себе» с. 147-148 (підручник)

2. Уважно  опрацюйте презентацію.  Підготуйтесь до до літературного диктанту.























                       Урок № 30-31 (24.11)
1.  Підготуватися до тематичної контрольної робот за розділом «Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX ст.».
2. Повторити  вивчений матеріал с. 86-160 (підручник)
 Урок № 32 (25.11)
Прочитати роман Стендаля «Червоне і чорне» с.85-112 (хрестоматія)

                                Урок № 33 (26.11)
1. Вивчити теорію літератури с. 160,161, 162, 165
2. Опрацювати с.162-164, підготуватися до усної відповіді
- за складеним планом (в зошиті- середній рівень), 
- за схемою, інфографікою, хмарою слів (на вибір учня) - достатній, високий рівень- тільки електроний варіант!
Форма виконання: сервiс Google-малюнки або Canva: надіслати на поштову скриньку  
                         lesyalitov@gmail.com
3. С. 165-168, підручник. Біографія Стендаля. Пит 1-5, с.168 (усно)
4. Прочитати роман Стендаля «Червоне і чорне» с.85-112 (хрестоматія)

 Урок № 34 (01.12)
1. Вивчити біографію Стендаля
2. Дочитати роман "Червоне і чорне"
3. Скласти "сюжетний ланцюжок" роману "Червоне і чорне", виокремивши ключові події, які вплинули на долю Жульєна Сореля. (Цитати обов’язкові)
Форма виконання:
початковий , середній рівні: ОСС в зошиті.
достатній, високий рівні: інфографіка 
( сервіси на вибір учнів). Надати доступ для перевірки lesyalitov@gmail.com
Індивідуальне завдання ( 1 учень): презентація "Історія створення та основа сюжету  роману "Червоне і чорне" ( 5-8 слайдів)

                                  Урок № 35 (02.12)
1. Знати зміст роману "Червоне і чорне" Стендаля, уміти визначати елементи сюжету. 
2. Характеристика вер’єрського (І варіант) та безансонського періоду (ІІ варіант)  життя Ж. Сореля (усна відповідь, виділити ключові фрагменти, цитати)
                                                                                                  Урок № 36 (03.12)
- Характеристика парижського періоду життя Жульєна Сореля.
Форма виконання:
початковий , середній рівні: ОСС в зошиті.
достатній, високий рівні: інфографіка ( сервіси на вибір учнів). Надати доступ для перевірки
                              lesyalitov@gmail.com

                  Урок № 37 (08.12)
1. Підготуватися до написання твору за романом Стендаля «Червоне і чорне».
2. Дібрати цитатний матеріал з тексту роману "Червоне і чорне" для характеристики образу Жульєна Сореля (закладинки, виписати ключові цитати формат А4)
3. Підготувати робочі зошити для перевірки
                Урок № 38 (09.12)
1.Опрацювати матеріал підручника про Г. Флобера с. 174-176 (хмара слів) Надати доступ для перевірки
                              lesyalitov@gmail.com
С.177-178 знати історію написання роману «Пані Боварі» Г. Флобера
2.Читати роман Г. Флобера «Пані Боварі». 
- С.112-118 (хрестоматія, середній рівень), 
- повністю – достатній і високий рівень
3. Для бажаючих: Фільм  «Мадам Боварі» (1949), США, режисер  Вінсент Міннеллі
                   Урок № 39 (10.12)
1. Для  всіх: опрацювати  матеріал  уроку  за  підручником (с.180-182)  та  опорним конспектом (зошит), прочитати роман Ґ. Флобера «Пані Боварі». 
2. Дібрати цитатні й ілюстративні характеристики до образів героїв роману Ґ. Флобера «Пані Боварі», звернувши особливу увагу на змалювання автором характерів обивателів, що оточували головних героїв:
І варіант- Шарля Боварі,
ІІ варіант- аптекаря Оме, 
ІІІ варіант - Леона Дюпюї,
ІV варіант - Родольфа Буланже де Ла Юшетта, 
V варіант - крамаря Лере, 
VI варіант - кюре Бурнізьєна
3. Для охочих: переглянути екранізацію «Пані Боварі» (2014; Німеччина, Бельгія, США; реж. С. Бартез).

Урок №40 ( 15.12)

Заповнити таблицю цитатами 

"Характеристика образу Емми Боварі"


пані Боварі

Характеристика образу пані Боварі

Цитати

(1-2 прклади)

Походження: батьки, виховання, оточення

 

Освіта

 

Формування  характеру (чинники, що вплинули)

 

Погляди на життя (життєві ідеали)

 

Заміжжя: її погляди на родинне життя

 

Ставлення до чоловіка

 

Коханці Емми: їх роль у житті Емми

 

Самогубство Емми: поведінка чоловіка, жителів Йонвіля.