домашнє завдання для учнів 6-х класів

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
2020-2021 навчальний рік

І семестр
 Урок № 1 

1. Прочитати вступну статтю підручника, с. 7-11.
2. Опрацюйте презентацію уроку. Виписати в зошит і вивчити поняття «художній образ», «традиційний образ», «вічний образ».













3. Високий рівень: підготувати письмове  висловлювання «Література для мене – це…» (5-7 речень)
 
                            Урок № 2
- Читати статтю с. 14-19.   Вміти передавати зміст статті. - - Знати тематичні групи міфів, с 16.
- Вміти порівнювати міф і казку




2. Середній і достатній рівень: Пит. 1-3 (усно).с 19
3. Високий рівень:  пит. 4 (письмово у вигляді таблиці), с.19

                            Урок № 3
Прочитати міф про Прометея (с.28 підручник або хрестоматія)
Скласти простий план міфу про Прометея.
Переказувати за планом міф “Прометей







                            Урок № 4
- Підготувати переказ про перший подвиг Геракла від 1-ї особи «Немейський лев», с.12-13 (хрестоматія)
- Записати  в зошиті  12 подвигів Геракла.


                             Урок № 5
Читати переказувати міф «Авгієві стайні»
Додатково (ЗА БАЖАННЯМ):
Читати міф  «Пес Кербер»  (переказувати)

•Прочитати міф про Дедала і Ікара (хрестоматія)




                                Урок № 6
1.Написати міні-твір на тему «Чого навчає міф про Дедала та Ікара?». 
2.Прочитати міф «Деметра і Персефона» (хрестоматія)

- Мультфільм «Деметра і Персефона»



3. Високий рівень: Підготувати повідомлення на тему «Образи Деметри й Персефони в мистецтві».
Форма виконання: презентація Power Point, надати доступ для перевірки на скриньку 
lesyalitov@gmail.com

Урок № 7
1. Прочитати міф (хрестоматія)

І варіант  «Пігмаліона і Галатея»
ІІ варіант «Міф про Орфея і Еврідіку»

2. Вміти розповідати прочитане.

Урок № 8
Презентація уроку

















1. Прочитати індійські міфи про створення світу «Творення», «Про створення ночі», «Потоп», (хрестоматія)
2. Вміти розповідати прочитане.
3.  Питання 4, с.21(підручник, усно)
Індивідуальне завдання (за бажанням). Підготувати повідомлення на тему «Єгипетська міфологія в мистецтві»(картини, фільми, мультфильми, фрески і т.п.)
Форма виконання: презентація Power Point, надати доступ для перевірки на скриньку 
lesyalitov@gmail.com

Урок № 9
1.Опрацюйте презентацію уроку












2.Читати с. 21– 22 (підручник) або хрестоматія.
3. Запитання 1,с 23 (підручник, усно)
4. Підготуватися до контрольної роботи. Повторити вивчене урок 1-9 (підручник, блог, зошит)
5. Принести зошити для КР.

                             Урок № 10
Контрольна робота

           
                           Урок № 11
1. Подивіться відео про Езопа 
2.Прочитати байку Езопа «Крук і лисиця», (хр), підготувати її переказ, визначити тему та ідею; 
3. Вивчити визначення байки, алегорії, езопової мови.(Записи в зошиті, с.46,47 - підручник)
4. Опрацювати презентацію уроку















 Урок № 12
1. Повторити теорію літератури ( урок №11)
2. Порівняти  байки Езопа

«Вовк і ягня»

«Крук і Лисиця»

«Мурашки й Цикада»

СПІЛЬНЕ

1….

2….

3….

ВІДМІННЕ

1…

2…

3…

1…

2…

3…

1…

2…

3…

3. Індивідуальне завдання ( за бажанням): повідомлення (презентація 3-5 слайдів) про російського байкаря І. Крилова

                           Урок № 13
1. Повторити теорію літератури (урок №11, підручник)




2. Знати зміст і мораль байки «Вовк і ягня» І. Крилова. 
3. Прочитати байку «Бабка і муравель». Знати зміст і мораль байки.
4. Вивчити одну з  прочитаних байок  І. Крилова напам’ять.
5. Інсценізація байки «Вовк і ягня» аба «Бабка і муравель» (за бажанням)

Урок № 14
1. Повторити матеріал з теми «Байка у світовій літературі» (урок 11-14), с 55 (підручник)повторити зміст і мораль вивчених байок.
2. Підготуватися до КР.

                                       
Урок № 15
1. Пригадати зміст роману Р. Л. Стівенсона, спираючись на записи у  "Читацькому щоденнику". Звернути увагу на ч.І с. 116-126 ( хрестоматія)
2. На допомогу учням. Аудіокнига "Острів скарбів" 
Р. Л. Стівенсон. Частина І. р. 1-6.

    

                             Урок № 16
1. Дочитати ч.І  р. 1-6 роману Р.Л. Стівенсона "Острів скарбів",  с. 116-126 ( хрестоматія). Визначити ключові епізоди ч.І, вміти розповідати.
2. На допомогу учням. 
- Аудіокнига "Острів скарбів" Р. Л. Стівенсон. Частина І. р. 1-6.(див. урок №15)
- Екранізація роману Р. Стівенсона "Острів скарбів"

3. Випереджальне завданя:  прочитати (пригадати)
ч ІІ, с.126-138 (хрестоматія); ч.ІІІ, с.138-142 (хрестоматія)
АБО
 повний текст твору Р.Л. Стівенсона "Острів скарбів" ТУТ

                           Урок № 17
-Пригадати (прочитати) зміст ч.ІІ, ч.ІІІ роману "Острів скарбів" Р.Л. Стівенсона
- Визначити ключові(головні) епізоди кожної частини, вміти їх розповідати.
-Прослідкувати (усно) поведінку головних героїв:Джима Гоккінса, Капітана Смолета, Сільвера.
                                                                                                              Урок № 18
-Пригадати (прочитати) зміст ч. ІV - V роману "Острів скарбів" Р.Л. Стівенсона
- Дібрати  цитатний матеріал (закладинки у тексті твору) про пригоди Джим Гокінса та його друзів на острові скарбів (усно).
Урок № 19
1. Заповнити таблицю ( в зошиті): «Уроки острова» (3-4 приклади)

2. Читати Ч. V-VI роману "Острів скарбів"Р.Л. Стівенсона
3. Дібрати  цитатний матеріал до образу Джона Сильвера (зробити закладки у тексті твору)
3. Індивідуальне завдання: повідомлення (презентація) про символи піратів.

Урок № 20
І. Підготуватися до написання твору за романом «Острів скарбів» , вміти характеризувати образи Джима Гокінса, Джона Сільвера, капітана Смоллета (один герой на вибір), підготувати цитати (зробити закладки у тексті твору)
ІІ. Скористайтеся наступними порадами:
- оберіть  одного героя, який вам сподобався або вразив;
- у тексті роману позначте епізоди, в яких розкривається характер героя;
- доберіть 2-3 приклади (цитати), які проілюструють ваші думки про обраного героя;
- візьміть до увагу наступну підказку:
План характеристики героя літературного твору
1. Дані про героя ( з якої книги, головний чи другорядний, центральний чи епізодичний). 
2. Портрет героя (якщо змінюється, то як?)
3. Вчинки героя (як вони розкривають його внутрішній світ?)
4. Мова героя. 
5. Ставлення до героя інших персонажів твору (чим воно зумовлене?) 
6. Додаткові художні відомості (деталі, описи, тощо, які характеризують внутрішній світ героя, зміни, які з ним відбуваються).
7. Ваше ставлення до героя.

ІІІ. Напишіть твір в чернетці.

                                Урок № 21
1.Прочитати новелу О. Генрі "Вождь червоношкірих"
Текст твору ТУТ
Аудіокнига "Вождь червоношкірих"

 
 2. Підготувати 10 цікавих фактів про О. Генрі (10 речень в зошиті)
3. Пергляньте екранізацію новели О.Генрі "Вождь червоношкірих"   ТУТ    УВАГА! Почати з: 23 хв 56 с
                      Урок № 22
1.Ретельно перечитати оповідання О. Генрі "Вождь червоношкірих", звертаючи увагу на парадоксальність ситуацій у творі;
2.Дослідити,  що є смішним, а що є сумним в новелі "Вождь червоношкірих".Заповнити таблицю прикладами
Урок № 23
1Придумайте епілог (післямова) для оповідання «Вождь червоношкірих»О. Генрі. Як, на вашу думку, могла у подальшому скластися доля Джонні й викрадачів? ( 8-10 речень, письмово)
2. Прочитати ( пригадати ) зміст І строфи "Різдвяної пісні в прозі" Ч. Діккенса (хр)

Урок № 24
1. Прочитати (пригадати) ІІ, ІІІ, IV строфи «Різдвяної пісні у прозі».
2. Завдання для груп:переказувати про подорож Скруджа різдвяної ночі. (За бажанням намалювати ілюстрації)
І ряд: від імені Духа Минулого Різдва
ІІ ряд: від імені Духа Теперішнього Різдва
ІІІ ряд: від імені Духа Майбутнього Різдва
                              Урок № 25
1. Підготуватися до КР за творами О. Генрі "Вождь червоношкірих", Ч. Діккенс "Різдвяна пісня в прозі"
2. Повторити зміст прочитаних творів.
3. Повторити теорію літератури: повість, новела, парадокс. (Матеріали на сторінці Classroom)
                              Урок № 26
1. 10 цікавих фактів про святкування Різдва В Україні (10 речень в зошиті)
                           Урок № 27
1. Дочитати повість М. Гоголя "Ніч перед Різдвом" до кінця
2. Підготуватися до усної відповіді
І варіант Характеристика образу Оксани
ІІ варіант Характеристика образу Вакули
Підказка: скористайтесь наступним планом
1. Загальні відомості про героя (вік, батьки, рід занять)
2. Портрет
3. Риси характеру
4. Вчинки (2-3 приклади)