Домашнє завдання для учнів 11-х класів (стандарт)

      
Домашнє завдання 2020-2021 н.р
І семестр

Урок №1
 ( 11А-03.09, 11В - 07.09.2020)
Для всіх: 
1. Опрацювати  презентацію уроку














2. Повторити матеріал про особливості доби Просвітництва, поширення ідей Просвітництва в Європі, культуру й літературу Просвітництва. 
С. 6-11, питання 2,4,7 (усно) 

3.Прочитати трагедію «Фауст» І частина (хр), підручник с. 24-25 (критика)


Високий рівень:  підготувати стислі повідомлення (2 хв.) (презентації 2-3 слайди), 5 учнів.
  1. про найвідоміших представників німецького Просвітництва
  2. про рух  «Буря і натиск», 
  3. про  веймарський  класицизм
  4. Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури (у формі інфографіки, надати доступ для перевірки на поштову скриньку lesyalitov@gmail.com)
  5. Історія створення трагедії «Фауст» Й.В. Гете
                         Урок №2
       ( 11А-16.09, 11В - 14.09.2020)
1. Опрацювати презентацію уроку















2. Дочитати трагедію Й. В. Ґете «Фауст» (обов’язково — І частину та закінчення II частини), хрестоматія.

3.  Скласти схему сюжетної лінії твору  (ч.І), використовуючи  ключові цитати з твору. 
Форма виконання на вибір учнів:
- ОСС в зошит
- сервіс  Google-малюнки
- сервіс Google- презентації
Надати доступ для перевірки на поштову скриньку
 lesyalitov@gmail.com



        Урок 3-4 11А-23.09,
 Урок №3 11В - 21.09.2020
1. Опрацюйте презентацію уроку.









2. Дочитайте трагедію "Фауст", ч.І, та останній монолог Фауста , ч. ІІ
3. Виконайте завдання.
Для 11В класу
-Схарактеризувати образ Марґарити, дібрати цитати для цієї характеристики. Підготуватися до виступу з данної теми(1-2 хвилини)
-Монолог Фауста вивчити напам’ять  (Один на вибір:  
підручник: ДІЯ ПЕРША «Ніч» с. 31-32; 
КАБІНЕТ ФАУСТА, с.33-34 (хрестоматія с.34-35) 
на 28.09.2020- 11В

Для 11А класу
- Повторити вивчене 1-4 урок
- Підготуватися до КР (30.09). Принести зошити для КР
- Монолог Фауста вивчити напам’ять  (Один на вибір:  
підручник: ДІЯ ПЕРША «Ніч» с. 31-32; 
КАБІНЕТ ФАУСТА, с.33-34 (хрестоматія с.34-35) 
на 06.10.2020, 8 урок, каб.102 - 11А

              Урок №4 11В - 28.09.2020
1. Повторити вивчене - 1-4 урок
2. Підготуватися до КР- 05.10.2020
(принести зошити для КР)
3. Випереджальне завдання:
Високий рівень: створення онлайн-презентації  «Віхи життя  і творчості Ф Кафки» (4 учня, учасники звільняються від завдань з рубрики "Для всіх") 
11В на 12.10.2020!!
(бажаючим повідоміти у вайбер-групі прізвище, email- адресу для спільної роботи над презентацією) 


            Урок №5 11А - 30.09.2020
1. Для всіх: опрацювати  с.48-55 (підручник)
З’ясувати:
  • причини виникнення модернізму
  • у чому сутність дискусії між прихильниками реалістичного та антиреалістичного  мистецтва?
(підготувати усні відповді)

2. Високий рівень: створення онлайн-презентації  «Віхи життя  і творчості Ф Кафки» (4 учня,  учасники звільняються від завдань з рубрики "Для всіх")   
11А на 12.10.2020
(бажаючим повідоміти у вайбер-групі прізвище, email- адресу для спільної роботи над презентацією) 

                          Урок № 6-7 
             ( 11А, 11В - 12.10.2020)
1. Опрацювати презентацію уроку



















2. 











2. Прочитати новелу Ф. Кафки "Перевтілення" 
(хрестоматія)
3. Заповнити таблицю «Композиційно-сюжетна формула новели Ф. Кафки «Перевтілення» (в зошиті)

      Частина 1

          Частина II

      Частина III

Перший вихід героя.

Дивне перевтілення головного героя Грегора Замзи,  зіткнення його 3 повіреним і батьком, нагнітання конфліктної  ситуації.

 Другий вихід героя

   ?

(продовжити)

Третій, останній вихід героя до вітальні

?

(продовжити)


4. Індивідуальне завдання ( за бажанням):
презентація про екранізацію новели «Перевтілення»

                  Урок № 8 
      (11В - на 09.11.2020; 11А- 11.11.2020)
Поведінка Грегора - це поведінка тварини, яка не дає спокою своїм рідним чи боротьба людини за право бути з людьми? Що  "людське" у поведінці Грегора не зрозуміла сім’я?
- Прослідкуйте  прояви людської сутності Грегора-комахи у новелі "Перевтілення" Ф. Кафки та запишіть свої спостереження у творі-мініатюрі "Хіба він тварина, коли…" (8-10 речень, цитати обов’язкові)

Урок № 9
 11В -  на 16.11.2020; 
 11А -  на 17 .11.2020 (8 урок)
1.Середній і достатній рівень:  пит. 1-4(рубрика предметні компетентності),с.88.(підручник) Оформити відповіді у вигляді ОСС, хмари слів.
2. Високий рівень: участь у проекті "М. Булгаков", (7 учнів, 11В на 16.11.20; 11A на 17.11.20)
1) Київські дитинство і юність М. Булгакова. 
2) Втілення пошани до рідного міста (Києва) у творчості М. Булгакова.
3) Московський період життя  і творчості М. Булгакова
4) Три кохання в житті М. Булгакова
5) М. Булгаков і Сталін. «Внутрішня еміграція» М. Булгакова
6) Пророцтво здійснилося…Останній рік з життя М. Булгакова
7) Роман «Майстер і Маргарита»: історія задуму, джерела роману
                            Урок № 10
 11В -  на 23.11.2020; 
 11А -  на 25 .11.2020 
1. Знати зміст роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита».  
2. Звернути увагу на  зміст новозавітних розділів 2, 16 (хрестоматія с.60-64 (р.2), с.78-79 (р.16));  25, 26 – повний текст ТУТ
3. Повторити сюжет біблійної легенди про розп'яття Ісуса Христа. Прочитати можна ТУТ
4. Перегляньте відеофрагмент  "Розп'яття Ісуса Христа"

   
                       Урок № 11
 
11В -  на 30.11.2020; 

 11А -  на 02 .12.2020
1. Опрацюйте презентацію уроку













                                                                                               Урок № 12  
11В -  на 07.12.2020; 

 11А -  на 09 .12.2020

Презентація уроку
































1. Дослідити проблему кохання й творчості у романі "Майстер і Маргарита" М. Булгакова. Скласти цитатний план характеристики образів ( в зошиті)
І варіант:  образ майстра
ІІ варіант образ Маргарити 
2. Підготуватися до КР (твір) За творами Ф. Кафки "Перевтілення" або "Майстер і Маргарита "М. Булгакова

Урок №13
11В- на 14.12.2020;
11А- на 16.12.2020
1. Опрацювати статтю підручника с. 90-95. 
2. Звернути увагу на таблицю «Провідні напрями і течії літератури модернізму» с.92-94. 
3.В зошиті виписати ключові характеристики  напрямів і течій літератури модернізму  у вигляді таблиці
4. Випереджальне завдання: вивчити напам’ять вірш Г. Аполлінера «Міст Мірабо»,с.106
11В на 21.12
11А на 23.12

Урок №14

11В- на 21.12.2020;

11А- на 23.12.2020
 1. Вивчити напам’ять вірш Г. Аполлінера «Міст Мірабо»,с.106
2. Для 11А ( відпрацювання ЗВ) Виконати завдання у Classroom - урок №14