Домашнє завдання 2020-2021 н.р
І семестр
Урок №1
( 11А-03.09, 11В - 07.09.2020)
Урок №4 11В - 28.09.2020
Урок №5 11А - 30.09.2020
І семестр
Урок №1
( 11А-03.09, 11В - 07.09.2020)
Для всіх:
1. Опрацювати презентацію уроку
2. Повторити матеріал про особливості доби Просвітництва, поширення ідей Просвітництва в Європі, культуру й літературу Просвітництва.
1. Опрацювати презентацію уроку
С. 6-11, питання 2,4,7 (усно)
3.Прочитати трагедію «Фауст» І частина (хр), підручник с. 24-25 (критика)
Високий рівень: підготувати стислі повідомлення (2 хв.) (презентації 2-3 слайди), 5 учнів.
- про найвідоміших представників німецького Просвітництва
- про рух «Буря і натиск»,
- про веймарський класицизм
- Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури (у формі інфографіки, надати доступ для перевірки на поштову скриньку lesyalitov@gmail.com)
- Історія створення трагедії «Фауст» Й.В. Гете
Урок №2
( 11А-16.09, 11В - 14.09.2020)
( 11А-16.09, 11В - 14.09.2020)
1. Опрацювати презентацію уроку
2. Дочитати трагедію Й. В. Ґете «Фауст» (обов’язково — І частину та закінчення II частини), хрестоматія.
3. Скласти схему сюжетної лінії твору (ч.І), використовуючи ключові цитати з твору.
Форма виконання на вибір учнів:
- ОСС в зошит
- сервіс Google-малюнки
- сервіс Google- презентації
Надати доступ для перевірки на поштову скриньку
lesyalitov@gmail.com
Урок 3-4 11А-23.09,
Урок №3 11В - 21.09.2020
1. Опрацюйте презентацію уроку.
2. Дочитайте трагедію "Фауст", ч.І, та останній монолог Фауста , ч. ІІ
3. Виконайте завдання.
Для 11В класу
-Схарактеризувати образ Марґарити, дібрати цитати для цієї характеристики. Підготуватися до виступу з данної теми(1-2 хвилини)
-Монолог Фауста вивчити напам’ять (Один на вибір:
підручник: ДІЯ ПЕРША «Ніч» с. 31-32;
КАБІНЕТ ФАУСТА, с.33-34 (хрестоматія с.34-35)
на 28.09.2020- 11В
Для 11А класу
- Повторити вивчене 1-4 урок
- Підготуватися до КР (30.09). Принести зошити для КР
- Монолог Фауста вивчити напам’ять (Один на вибір:
підручник: ДІЯ ПЕРША «Ніч» с. 31-32;
КАБІНЕТ ФАУСТА, с.33-34 (хрестоматія с.34-35)
на 06.10.2020, 8 урок, каб.102 - 11А
1. Повторити вивчене - 1-4 урок
2. Підготуватися до КР- 05.10.2020
(принести зошити для КР)
3. Випереджальне завдання:
Високий рівень: створення онлайн-презентації «Віхи життя і творчості Ф Кафки» (4 учня, учасники звільняються від завдань з рубрики "Для всіх")
11В на 12.10.2020!!
(бажаючим повідоміти у вайбер-групі прізвище, email- адресу для спільної роботи над презентацією)
Урок №5 11А - 30.09.2020
1. Для всіх: опрацювати с.48-55 (підручник)
З’ясувати:
- причини виникнення модернізму
- у чому сутність дискусії між прихильниками реалістичного та антиреалістичного мистецтва?
(підготувати усні відповді)
2. Високий рівень: створення онлайн-презентації «Віхи життя і творчості Ф Кафки» (4 учня, учасники звільняються від завдань з рубрики "Для всіх")
11А на 12.10.2020
(бажаючим повідоміти у вайбер-групі прізвище, email- адресу для спільної роботи над презентацією)
Урок № 6-7
( 11А, 11В - 12.10.2020)
1. Опрацювати презентацію уроку
2.
(хрестоматія)
3. Заповнити таблицю «Композиційно-сюжетна формула новели Ф. Кафки «Перевтілення» (в зошиті)
Частина 1 |
Частина II |
Частина III |
Перший вихід героя. Дивне перевтілення головного героя Грегора Замзи, зіткнення його 3 повіреним і батьком, нагнітання конфліктної ситуації. |
Другий вихід
героя ? (продовжити) |
Третій, останній вихід героя до вітальні ? (продовжити) |
4. Індивідуальне завдання ( за бажанням):
презентація про екранізацію новели
«Перевтілення»
Урок № 8
(11В - на 09.11.2020; 11А- 11.11.2020)
Поведінка Грегора - це поведінка тварини, яка не дає спокою своїм рідним чи боротьба людини за право бути з людьми? Що "людське" у поведінці Грегора не зрозуміла сім’я?
- Прослідкуйте прояви людської сутності Грегора-комахи у новелі "Перевтілення" Ф. Кафки та запишіть свої спостереження у творі-мініатюрі "Хіба він тварина, коли…" (8-10 речень, цитати обов’язкові)
Урок № 9
11В - на 16.11.2020;
11А - на 17 .11.2020 (8 урок)
1.Середній і достатній рівень: пит. 1-4(рубрика предметні компетентності),с.88.(підручник) Оформити відповіді у вигляді ОСС, хмари слів.
2. Високий рівень: участь у проекті "М. Булгаков", (7 учнів, 11В на 16.11.20; 11A на 17.11.20)
1) Київські дитинство і юність М. Булгакова.
2) Втілення пошани до рідного міста (Києва) у творчості М. Булгакова.
3) Московський період життя і творчості М. Булгакова
4) Три кохання в житті М. Булгакова
5) М. Булгаков і Сталін. «Внутрішня еміграція» М. Булгакова
6) Пророцтво здійснилося…Останній рік з життя М. Булгакова
7) Роман «Майстер і Маргарита»: історія задуму, джерела роману
Урок № 10
11В - на 23.11.2020;
11А - на 25 .11.2020
1. Знати зміст роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита».
2. Звернути увагу на зміст новозавітних розділів 2, 16 (хрестоматія с.60-64 (р.2), с.78-79 (р.16)); 25, 26 – повний текст ТУТ
3. Повторити сюжет
біблійної легенди про розп'яття Ісуса Христа. Прочитати можна ТУТ
4. Перегляньте відеофрагмент "Розп'яття Ісуса Христа"
Урок № 11
11В - на 30.11.2020;
11А - на 02 .12.2020
1. Дослідити проблему кохання й творчості у романі "Майстер і Маргарита" М. Булгакова. Скласти цитатний план характеристики образів ( в зошиті)1. Опрацюйте презентацію уроку
І варіант: образ майстра
ІІ варіант образ Маргарити
2. Підготуватися до КР (твір) За творами Ф. Кафки "Перевтілення" або "Майстер і Маргарита "М. Булгакова
Урок №13
11В- на 14.12.2020;
11А- на 16.12.2020
1. Опрацювати статтю підручника с. 90-95.
2. Звернути увагу на таблицю «Провідні напрями і течії літератури модернізму» с.92-94.
3.В зошиті виписати ключові характеристики напрямів і течій літератури модернізму у вигляді таблиці
4. Випереджальне завдання: вивчити напам’ять вірш Г. Аполлінера «Міст Мірабо»,с.106
11В на 21.12
11А на 23.12
Урок №14
11В- на 21.12.2020;
11А- на 23.12.2020
1. Вивчити напам’ять вірш Г. Аполлінера «Міст Мірабо»,с.106
2. Для 11А ( відпрацювання ЗВ) Виконати завдання у Classroom - урок №14