2020-2021 навчальний рік
Домашні завдання
І семестр
Урок №1
1. Вивчити теоретичний матеріал уроку: переклад, види перекладу, оригінал.(підручник, с.3, записи в зошиті)
2. Високий рівень: порівняти оригінал та переклад твору за вибором учня ( за умови гарного володіння іноземною мовою)
Урок №2
1. Вивчити теоретичний матеріал: переклад, переспів, відмінності.
2.Письмово порівняти переклади і переспів вірша Й. В. Ґете «Нічна пісня мандрівника», звернувши увагу на художні особливості кожного з перекладів. (Обсяг роботи 8-10 речень).
1. Вивчити теоретичний матеріал уроку, опрацювати презентацію
1. Опрацювати статтю підручника с. 13-16, запит. 2-4 (усно, с.16)
2. Виразне читання билини "Ілля Муромець і Соловей Розбійник« (підручник, хрестоматія) Пит. 1, с.22 (підручник, усно)
1. Повторити теорію (урок №3)
2. Одне завдання на вибір
Достатній рівень. Які чесноти народного героя втілено в образі Іллі Муромця? (письмово, 6-8 речень)
Проілюструйте відповідь рядками билини.
Високий рівень. Заповніть подану таблицю прикладами з прочитаної билини:
Казково-фантастичні елементи
|
Згадки про реальні географічні місцевості та історичних осіб.
|
Урок №5
1.Доповнити схему «Образ Іллі Муромця - захисника Київської Русі» цитатами з тексту (по одному прикладу) билини «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».
Селянський син, шанує батька- матір. Уособлення простого народу
|
Відрізняється винятковою фізичною силою та моральною чистотою. Покладається на віру в Бога та підтримку рідної землі
| |
Нещадний до ворогів - загарбників
|
Ілля
Муромець
|
Наділений народною мудрістю, обачністю та гумором
|
3 князем поводиться з повагою, але зберігає власну гідність
|
Єдине бажання й життєва мета - захищати рідну землю від ворогів
|
2. Прочитати билину «Садко». Текст билини ТУТ
- Аудіокнига "Садко"
- Перегляньте фільм "Садко" ( за бажанням)
- Перегляньте фільм "Садко" ( за бажанням)
Індивідуальні завдання (за бажанням!!), одне завдання на вибір.
1.Історія билини «Садко» і відомості про неї.
2.Повідомлення про ілюстрації до билині «Садко» В. Васнецова.
3.Билина «Садко» в музичному мистецтві
1.Історія билини «Садко» і відомості про неї.
2.Повідомлення про ілюстрації до билині «Садко» В. Васнецова.
3.Билина «Садко» в музичному мистецтві
Урок №6
Презентація уроку
Презентація уроку
1. Намалювати ілюстрації до билини «Садко» ( за бажанням)
2. Прочитати баладу «Король Лір і його дочки» (с.15-18 – підручник або хрестоматія)
Урок №7
Всім:
1. Вивчити теорію, опрацювати презентацію уроку.
3. Для груп: Скласти цитатний план до характе¬ристики образів головних героїв твору.
I група: цитати до характеристики короля Ліра;
II група: цитати до характеристики дочки короля Регани;
III група: цитати до характеристики Гонореллі;
IV група: цитати до характеристики Корделії.
4.За бажанням: Намалювати ілюстрації до балади, на яких розкривалася б трагедія життя короля Ліра.
Урок №8
1. Опрацюйте презентацію уроку
2. Прочитати баладу «Як Робін Гуд став розбійником» (хрестоматія)
3. Виконайте одне завдання на ваш вибір.
- Середній і достатній рівень:
Цитатна характеристики до образу Робіна Гуда за текстом твору (у вигляді плану)
- Високий рівень:
Заповніть таблицю цитатами з тексту балади «Як Робін Гуд став розбійником»: «Друзі та вороги шляхетного розбійника». Зробіть висновок: «Чому народні співці прославляли Робін Гуда?»
Друзі Робін Гуда (Цитати) |
Вороги Робін Гуда (Цитати) |
|
|
Висновок: «Чому народні співці
прославляли Робін Гуда?»
|
Урок №9
1. Опрацюйте презентацію уроку
2.Повторити визначення балади.
3. Перечитайте баладу Ф. Шиллера "Рукавичка"
4. Написати міні-твір-роздум (10-12 речень) на тему:
„Які загальнолюдські цінності відображено в баладі Шіллера „Рукавичка".
5. ІДЗ
1. «А. Міцкевич в Україні»;
2. Музеї А. Міцкевича і пам’ятники письменникові в Польщі (Познань), Україні (Львів), Білорусі (Новогрудок).
3. «А.Міцкевич—співець Криму».
1. Опрацюйте презентацію уроку
2.Виписати художні засоби із балади «Світязь».
І ряд: епітети
ІІ ряд: метафори
ІІІ ряд: образи-символи
3. Намалювати ілюстрації до балади (за бажанням).
4. ІДЗ
- 10 Цікавих фактів про Р.Л. Стівенсона (10 речень в зошиті)
Урок № 11
1. Опрацюйте презентацію
2. Виразно прочитати баладу Р. Стівенсона "Вересовий трунок"
3. Одне завдання на вибір:
- Записати ланцюжок подій балади Р. Стівенсона "Вересовий трунок"
АБО!!!
- Зобразити зміст балади Р. Стівенсона "Вересовий трунок" за допомогою символів, малюнків.
1. Опрацювати презентацію уроку
3. Повторити вивчений матеріал уроків №№1-12 (блог, зошит, підручник)
Підготуватися до КР. Принести зошит для КР
Урок № 13
1. Підготувати повідомлення «10 цікавих фактів про В. Скотта» ( в зошиті)
2. Прочитати розділ І роману В. Скотта "Айвенго"
Урок № 14
Опрацюйте презентацію уроку
1. Читати роман В. Скотта "Айвенго":
- розділи VII — XIX (включно);
- звернути увагу на
опис лицарського турніру (р. VII—XII) та
змагання стрілків з луку (р. XIII).
2. На допомогу учням!
Аудіокнига "Айвенго" В. Скотт
3. Подивіться фільм за мотивами роману В. Скотта "Айвенго"(реж. Сергій Тарасов, 1983 г.) Порівняйте з книгою (усно)
Урок № 15
Презентація уроку
1. Прочитати (пригадати) зміст розділів І–ІV, ХХХV, ХХІV роману «Айвенго» В. Скотта.
2. Підготуватися до порівняльної характеристики образів Айвенго і Бріана де Бріана де Буагильбера (за планом), усно:
1. Сила та могутність.
2. Шляхетність.
3. Ставлення до багатства.
4. Чесність.
5. Вірність законам лицарства.
6. Ставлення до жінки.
7. Слава.
Урок № 16
1. Дочитати роман В. Скотта "Айвенго".
2. Дібрати цитати для характеристики образів Ровени і Ребекки (розділи IV, VII, ХІІ, XXIV, XXVIII,ХLІV(44)
Урок № 17
- Підготувати репортаж з місця події (сцена штурму замку Фрон де Бефа) р. ХХVIII-XXXI (хр. с.135-148)
Порада:
1. Уявіть, шо ви журналіст і ведете репортаж з місця події: штурм замку Фрон де Бефа
2. З’ясуйте хронологію подій.
3. Визначте, звідки ви спостерігаєте за подіями: з замку Фрон де Бефа чи за його межами?
4. Про вчинки яких героїв ви розкажете?
5. Яке значення мав штурм замку Фрон де Бефа для головнх героїв.
Урок № 18
Підготуватися до самостійної роботи за романом В. Скотта «Айвенго» (знати зміст твору)
Урок № 19
Урок № 20
Експрес- інформація (10 речень в зошиті) про поетів, що писали про ІІ Світову війну.
І ряд: К. І. Галчинський
ІІ ряд: А. Марґул-Шпербер
ІІІ ряд: Б. Ш. Окуджава
Урок № 21
Для всіх. Підготувати виразне читання поезії, яка найбільше сподобалась на уроці.
Прочитати повість В. Бикова «Альпійська балада» (глави 1-14).
Індивідуальне.
Підготувати невелике повідомлення про життєвий і творчий шлях В. Бикова (1 учень).
Виписати з «Альпійської балади» В. Бикова часто повторювані іноземні слова, визначити їх роль у творі (2-3 учнів).
В групах:
І варіант— про підготовку втечі (усно);
ІІ варіант— про зустріч Івана і його супутниці, початок їхнього спілкування (усно).
Урок № 22
1.Дочитати до кінця «Альпійську баладу» В. Бикова (хр.)
2.Дібрати цитатний матеріал для характеристики образів Івана та Джулії.
3. Відповісти на запитання: «Чи можна стверджувати, що після всіх страждань і випробувань Іван зберіг в собі людяність та доброту? ». (письмово, 5-8 речень)
Урок № 23
1. Дочитати повість «Альпійська балада» В. Бикова.
2. Дати відповідь на питання: «Чому твір називається «Альпійська балада»?» (письмово, 8-10 речень) Урок № 24
Підготуватися до КР.
-Повторити теорію літератури: роман, історичний роман, ознаки історичного роману.
- Зміст, тема, ідея, головні проблеми творів В. Скотта «Айвенго», В. Бикова «Альпійська балада»
Урок № 25
1. 10 цікавих фактів про Джеймса Олдріджа ( 10 речень в зошиті)
2. Пригадати ( прочитати) оповідання "Останній дюйм " Д. Олдріджа ( хр)
Урок № 26
1. Прочитати оповідання Д. Олдріджа "Останній дюйм"
2. Підготуватися до характеристики образів героїв (усно, дібрати відповідні цитати)
І варіант образ Бена
ІІ варіант образ Деві.
Урок № 27
Дайте письмову відповідь на питання
"5 порад Бену і Деві щодо того, як налагодити їм стосунки назавжди" ( 5-10 речень)