домашнє завдання для учнів 7-х класів

2020-2021 навчальний рік
Домашні завдання  
І семестр
 Урок №1
1. Вивчити теоретичний матеріал уроку: переклад, види перекладу, оригінал.(підручник, с.3, записи в зошиті)








2. Високий рівень: порівняти оригінал та переклад твору за вибором учня ( за умови гарного володіння іноземною мовою)

Урок №2

1. Вивчити теоретичний матеріал: переклад, переспів, відмінності.
2.Письмово порівняти переклади і переспів  вірша Й. В. Ґете «Нічна пісня мандрівника», звернувши увагу на художні особливості кожного з перекладів. (Обсяг роботи 8-10 речень).







                       Урок №3
1. Вивчити теоретичний матеріал уроку, опрацювати презентацію











1. Опрацювати статтю підручника с. 13-16, запит. 2-4 (усно, с.16)
2. Виразне читання билини "Ілля Муромець і Соловей Розбійник« (підручник, хрестоматія) Пит. 1, с.22 (підручник, усно)

                                Урок №4

1. Повторити теорію (урок №3)
2. Одне завдання на вибір
Достатній рівень. Які  чесноти  народного  героя  втілено  в  образі  Іллі  Муромця?  (письмово, 6-8 речень)
Проілюструйте відповідь рядками билини.
Високий рівень. Заповніть подану таблицю прикладами з прочитаної билини:
Казково-фантастичні елементи   
Згадки про реальні географічні місцевості та історичних осіб.



Урок №5

1.Доповнити схему «Образ Іллі Муромця - захисника Київської Русі» цитатами з тексту (по одному прикладу) билини «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».
Селянський син, шанує батька- матір. Уособлення простого народу
Відрізняється винятковою фізичною силою та моральною чистотою. Покладається на віру в Бога та підтримку рідної землі
Нещадний до ворогів - загарбників
Ілля
Муромець
Наділений народ­ною мудрістю, обач­ністю та гумором
3 князем пово­диться з повагою, але зберігає влас­ну гідність
Єдине бажання й життєва мета - захищати рідну землю від ворогів

2. Прочитати билину «Садко». Текст билини ТУТ
 - Аудіокнига "Садко"
        
  - Перегляньте  фільм "Садко" ( за бажанням)
        


Індивідуальні завдання (за бажанням!!), одне завдання на вибір.
 1.Історія билини «Садко» і відомості про неї.
 2.Повідомлення про ілюстрації до билині «Садко» В. Васнецова.
3.Билина «Садко» в музичному мистецтві

                                     Урок №6
Презентація уроку


1. Намалювати ілюстрації до билини «Садко» ( за бажанням)

2. Прочитати баладу «Король Лір і його дочки»  (с.15-18 – підручник або  хрестоматія)

 Урок №7
Всім: 
1. Вивчити теорію, опрацювати презентацію уроку.

















2. Перечитати текст балади «Король Лір та його дочки».

3. Для груп: Скласти цитатний план до характе¬ристики образів головних героїв твору.
I група: цитати до характеристики короля Ліра;
II група: цитати до характеристики дочки короля Регани;
III група: цитати до характеристики Гонореллі;
IV група: цитати до характеристики Корделії.

4.За бажанням: Намалювати ілюстрації до балади, на яких розкривалася б трагедія життя короля Ліра.
                                  
                       Урок №8
1. Опрацюйте презентацію уроку






2. Прочитати баладу «Як Робін Гуд став розбійником» (хрестоматія)

3. Виконайте одне завдання на ваш вибір.
- Середній і достатній рівень:
Цитатна характеристики до образу Робіна Гуда за текстом твору (у вигляді плану)
- Високий рівень:
Заповніть таблицю цитатами з тексту балади «Як Робін Гуд став розбійником»: «Друзі та вороги шляхетного розбійника». Зробіть  висновок: «Чому народні співці прославляли Робін Гуда?»

Друзі Робін Гуда

(Цитати)

Вороги Робін Гуда

(Цитати)

 

 

Висновок: «Чому народні співці прославляли Робін Гуда?»

 

                                                                                                              Урок №9
1. Опрацюйте презентацію уроку













2.Повторити визначення балади.
3. Перечитайте баладу Ф. Шиллера "Рукавичка"
4. Написати міні-твір-роздум (10-12 речень) на тему:
 „Які загальнолюдські цінності відображено в баладі Шіллера „Рукавичка".
5. ІДЗ 
1. «А. Міцкевич  в Україні»; 
2. Музеї А. Міцкевича і пам’ятники письменникові в Польщі (Познань), Україні (Львів), Білорусі (Новогрудок). 
3. «А.Міцкевич—співець Криму».

                            
1. Опрацюйте презентацію уроку















2.Виписати художні засоби  із балади «Світязь».
І ряд: епітети
ІІ ряд: метафори
ІІІ ряд: образи-символи 
3. Намалювати ілюстрації до балади  (за бажанням).
4. ІДЗ
-  10 Цікавих фактів  про Р.Л. Стівенсона  (10 речень в зошиті)
                                  
                                  Урок № 11
1. Опрацюйте презентацію






















2. Виразно прочитати баладу Р. Стівенсона "Вересовий трунок"
3.  Одне завдання на вибір:
- Записати ланцюжок подій балади Р. Стівенсона "Вересовий трунок"
АБО!!!
Зобразити зміст балади  Р. Стівенсона "Вересовий трунок" за допомогою символів, малюнків. 

                                   Урок № 12
1. Опрацювати презентацію уроку












2. Послухайте аудіокнигу мовою оригіналу "Пісня про Віщого Олега"


3. Повторити вивчений матеріал  уроків №№1-12 (блог, зошит, підручник)
Підготуватися до КР. Принести зошит для КР

Урок № 13
1. Підготувати повідомлення «10 цікавих фактів  про В. Скотта»  ( в зошиті)
2. Прочитати розділ І роману В. Скотта "Айвенго"
                          
                              Урок № 14
Опрацюйте презентацію уроку






1. Читати роман В. Скотта "Айвенго":
- розділи VII — XIX (включно)
- звернути увагу на 
опис лицарського турніру (р. VII—XII) та 
змагання стрілків з луку (р. XIII).
2. На допомогу учням!
Аудіокнига "Айвенго" В. Скотт


3. Подивіться фільм за мотивами роману В. Скотта "Айвенго"(реж. Сергій Тарасов, 1983 г.) Порівняйте з  книгою (усно)



                        Урок № 15
Презентація уроку






1. Прочитати (пригадати) зміст  розділів І–ІV,  ХХХV,  ХХІV роману «Айвенго» В. Скотта.
2. Підготуватися до  порівняльної характеристики образів Айвенго і Бріана де Бріана де Буагильбера (за планом), усно:
1. Сила та могутність.
2. Шляхетність.
3. Ставлення до багатства.
4. Чесність.
5. Вірність законам лицарства.
6. Ставлення до жінки.
7. Слава.
                     Урок № 16
1. Дочитати роман В. Скотта  "Айвенго".
2. Дібрати цитати для характеристики образів Ровени і Ребекки (розділи IV, VII, ХІІ, XXIV, XXVIII,ХLІV(44)
                        
                     Урок № 17
- Підготувати репортаж з місця події (сцена штурму замку Фрон де Бефа) р. ХХVIII-XXXI (хр. с.135-148)
Порада:
1. Уявіть, шо ви журналіст і  ведете репортаж з місця події: штурм замку Фрон де Бефа
2. З’ясуйте хронологію подій.
3. Визначте, звідки ви спостерігаєте за подіями: з замку Фрон де Бефа чи за його межами?
4. Про  вчинки яких героїв ви розкажете?
5. Яке значення мав штурм замку Фрон де Бефа для головнх героїв.
                      Урок № 18
Підготуватися до самостійної роботи за романом  В. Скотта «Айвенго» (знати зміст твору)
Урок № 19
1.Підготуватися до написання контрольного твору за романом В. Скотта «Айвенго».
2. Опрацювати  приблизні плани-зразки характеристики образів героїв.






3. Оберіть образ героя, який вам більше довподоби.
4. Доберіть  влучні цитати  у тексті роману (закладинки)


Урок № 20
Експрес- інформація  (10 речень в зошиті) про поетів, що писали про ІІ Світову війну.
І ряд: К. І. Галчинський  
ІІ ряд: А. Марґул-Шпербер  
ІІІ ряд: Б. Ш. Окуджава
                                       Урок № 21
Для всіх. Підготувати виразне читання поезії, яка найбільше сподобалась на уроці.  
Прочитати повість В. Бикова «Альпійська балада» (глави 1-14).
Індивідуальне. 
Підготувати невелике повідомлення про життєвий і творчий шлях В. Бикова (1 учень).
Виписати з «Альпійської балади» В. Бикова часто повторювані іноземні слова, визначити їх роль у творі (2-3 учнів).
В групах: 
І варіантпро підготовку втечі (усно)
ІІ варіантпро зустріч Івана і його супутниці, початок їхнього спілкування (усно).

Урок № 22
1.Дочитати до кінця «Альпійську баладу» В. Бикова (хр.)
2.Дібрати цитатний матеріал для характеристики образів Івана та Джулії.
3. Відповісти на запитання: «Чи можна стверджувати, що після всіх страждань і випробувань Іван зберіг в собі людяність та доброту? ». (письмово, 5-8 речень)
                                       
                              Урок № 23
1. Дочитати повість «Альпійська балада» В. Бикова.
2. Дати відповідь на питання: «Чому твір називається «Альпійська балада»?» (письмово, 8-10 речень)                                                                                    Урок № 24
Підготуватися до КР.
-Повторити теорію літератури: роман, історичний роман, ознаки історичного роману.
- Зміст, тема, ідея, головні проблеми творів В. Скотта «Айвенго», В. Бикова «Альпійська балада»
 Урок № 25

1. 10 цікавих фактів про Джеймса Олдріджа ( 10 речень в зошиті)

2. Пригадати ( прочитати) оповідання "Останній дюйм " Д. Олдріджа ( хр)

                       Урок № 26

1. Прочитати оповідання Д. Олдріджа "Останній дюйм"

2. Підготуватися до характеристики образів героїв (усно, дібрати відповідні цитати)

І варіант образ Бена

ІІ варіант образ Деві.


                              Урок № 27
Дайте письмову  відповідь  на питання 
"5 порад Бену і Деві щодо того,  як налагодити їм стосунки назавжди" ( 5-10 речень)